Subject: RE: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: "'Martin Raid'" <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>,Mait Rõõmus <[email-masked]>, "Marko Liiva" <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Jul 2025 14:38:03 +0300

Tere

Anname teada, et vastavalt Teie taotlusele on välja antud järgmine NOTAM:

A2461/25

(A2461/25 NOTAMN
Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/005/5823N02429E001
A)EEPU B)2507102100 C)2507130900
E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2554 ESTABLISHED WITHIN 400M RADIUS
CENTERED ON 582243N 0242923E DUE TO  BEACH GRIND 2025 FESTIVAL.
UNMANNED AIRCRAFT MUST OBTAIN PERMISSION FOR ENTERING THE AREA FM
EVENT ORGANIZER BY PHONE: +372  5697 3037.
F)SFC G)400FT AGL)

Lugupidamisega

Diana Krotova
Lennundusteenistus

Lennuliiklusteeninduse ja lennuväljade osakonna SAR vaneminspektor

+372 58 07 06 01

Transpordiamet
Lõõtsa 5, Tallinn 11415

From: Martin Raid <[email-masked]>
Sent: Friday, June 20, 2025 4:50 PM
To: Transpordiamet <[email-masked]>
Subject: Ajutise piiranguala kehtestamise taotlus

Tere

11-12 juuli Pärnu rannapargis toimuva suursündmuse Beach Grind 
<http://beachgrind.ee>  korraldustiimi liikmena taotlen mehitamata 
õhusõidukitele ajutise piiranguala kehtestamist festivaliala ja selle 
lähiümbruse kohale, eesmärgiga tagada külastajate turvalisus ning vaba 
õhuruum operatiivteenistuste ja festivali ametliku meediatiimi droonidele. 
Manuses on taotlus.
Sündmusele on taotletud avaliku ürituse luba, mis on ühes tehtud 
muudatustega Pärnu linna poolt kooskõlastamisel, kuid festival saab 
kindlasti toimuma ning peatselt lisandub ka avaliku ürituse kooskõlastus – 
loodan, et see ei takista piiranguala menetlust. Piiranguala kehtestamise 
vajadusele on oma toetuse andnud ka politsei.

Tervitades
Martin Raid

+372 5697 3037
psmusicagency.ee <http://psmusicagency.ee>